vineri, 9 aprilie 2010

Ziua 20 Sun Garden **** continuare


Am hapait.

Sala de mese arata ca dupa Verdun. Ospatarii erau nervosi, au servit si au alergat ca apucatii, bacsis zero, caci fratii maghiari pensionari nu aveau marunt la ei.
Acum trebuiau sa debaraseze mesele. O donsoara..blonda...dragutza, m-a expediat ca n-are masa...ca tre' sa stranga.
In fine am dat de un baiat care a citit moaca mea de datator de bacsisuri grase....Deci...am fatza de shpagar...

Cand nu stiu ce sa aleg din vastul meniu...invariabil comand ciorba de vacuta si ceafa cu cartofi prajiti. Pindica ar fi protestat vehement....dar acum imi savurez colesterolul cu pasiune.

Beau o cafelutza...si achit nota. 45 de lei...6 lei bacsis... Baiatu' multumeste cu plecaciuni. A muncit 5 minutzele cu mine...si a luat 6 lei... A avut ochi. Blonda, blonda.
Daca mai vin azi vreo 2 autocare, ospatarii se pot spanzura...

Citesc pe evz.ro ca angajatii de la Carlsberg fac greva pentru a bea bere la locul de munca. Deh...au si e problemele lor.

Cineva imi semnaleaza ca filmuletu' cu Musiu Clovn nu mai merge. Antena 3 are drepturile...Ho-ho-ho..Deci musiu n-are niciun drept pe scremelile, tzipetele si agitatia lui. Doar Antena 3.
Mda, nu e prea destept cum credeam. Habar n-are sa semneze contracte. Era fomist...si a acceptat orice...Asta e...

Siesta curge...la boxe canta C.C. Catch..:))...pe melodia asta ridicam primele fuste din cariera..ohhh...devin nostalgic...

Poate nenii militieni au terminat programu' si si-au bagat loganurile in garaje...caci da sa plouaa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu