joi, 1 aprilie 2010

Ziua 12 Sondajul continuare 3


O admiratoare de pe tagged, vajnica traitoare pe plaiurile palincii, pe buna dreptate revoltata, mi-a trimis un mesaj cum ca ea a avut cel mai scurt raspuns la sondaj.

Iata mesajul:
"suunt f f suuuparataaa, pe mine nu m-ai pomenit in jurnal cu toate ca ti-am raspuns fara povesti NU,,,cum te pregatesti de pasti? la noi e un obicei in prima zi de pasti sa mergi la stropit (eu sunt unguroaica) te astept"

Iata si raspunsul la sondaj primit alaltaieri:
"....am aflat ca esti bine, traiesti AI SENTIMENTE, asta conteaza ...restul se rezolva, iar in legatura cu clownul EU NU"

Fac aceasta rectificare, cu scuzele de rigoare...in speranta ca invitatia ramane valabila la stropit, precum si la degustari prelungite de licori tari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu