sâmbătă, 3 aprilie 2010

Ziua 14 De ce barbatii inteligenti rateaza femeile


Mi-am desfacut al doilea borcan de fasole..din care am luat doar jumate...sa nu ma imbuib...un carnacior si nitica ceafa afumata...

Incerc sa mananc usor sa nu-mi afecteze digestia, supararea cu biletelul Pindicai...ce scorpie...
Sigur are pe cineva...obsedata de "amantele" mele acum si-a tras ea unu' real si vrea sa ma perpeleasca...

Primesc news letter pe email :

De ce barbatii inteligenti rateaza femeile

I-auzi...""Paradoxul esecului geniului" este tendinta barbatilor inzestrati cu inteligenta deosebita de a avea sanse de succes reduse in relatia cu femeile si in intalnirile cu acestea."
..................
"Ultimele noutati: Femeile nu simt atractie fata de barbatii care le fac sa gandesca. Femeile simt atractie fata de barbatii care le fac sa simta. Deci ce fac cei mai multi tipi destepti la prima intalnire cu femeia? Exact! Intra intr-o conversatie logica. Barbatii destepti incearca sa atraga femeile in conversatii si interactiuni logice pentru ca acesta e terenul pe care ei se simt confortabil... fara sa stie ca actionand astfel isi taie singuri craca de sub picioare. Mai degraba va reusi o maimuta sa dactilografieze operele lui Shakespeare decat sa reuseasca un tip s-o faca pe o femeie sa simta atractie implicand-o intr-o conversatie logica. Sa incepi o discutie logica cu o femeie pe care tocmai ai intalnit-o e ca si cum ti-ai pune pe cap o firma cu neon care anunta: „Nu ma pricep la femei". Discutia logica tipica se refera la munca, familie, scoala, servici, politica, religie, vreme... si orice are legatura cu matematica, stiinta sau inteligenta. Pe de alta parte, daca deschizi discutia cu o femeie intreband-o: „Spune-mi... de ce spun toate femeile ca vor tipi dulci, draguti... dar se intalnesc cu baieti sexy, egoisti si rai?" (si apoi faci haz de orice raspuns ti-ar da) ai o conversatie emotionala. Daca nu stii despre ce vorbesc... continua sa citesti. Ai nevoie de mai mult ajutor decat am crezut."

Ce naiba sa mai zic...mananc la fasole cu carnaciori + castraveti acri de la soacra-mea..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu