sâmbătă, 3 aprilie 2010

Ziua 14 continuare


Pentru mama si o parte din prietenii mei, care stiu ca sunt oriunde dar nu la Moeciu, eu sunt la Moeciu.
Pentru prietenii Pindicai, pur si simplu nu sunt. Nu raspund la telefon. Nu stiu ce sa le zic, chiar daca au aflat sau nu, n-am chef de explicatii telefonice, si nici de implicari voluntare pentru impacare.

Asa ca stau acasa cuminte, nu raspund decat la telefoane sigure, si ma uit la History channel.
Am cotrobait prin congelator si am gasit niste placinta cu branza...d-aia la pachet...
Am studiat cum se prepara...si am incarcat-o in cuptor.
Sms-urile curg garla.. Trebuie sa-mi fac un tipar de raspuns si sa le trimit inapoi la toti multumiri si urari asemenea.

O sa raman in casa...si o sa astept Invierea Domnului, doar cu mine...n-o fi asa rau...

Placinta e grozava...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu