joi, 29 aprilie 2010

Ziua 41 Cluj


Ziua 40 iar fuse... Cineva mi-a sugerat ca ar trebui sa fac un parastas...Ha, ha...buna gluma si inteligenta...
Toata ziua am fost ocupat cu livrarea si receptia la o chestie foarte complicata, chiar si pentru mine.
Am plecat tarziu din Oradea catre Cluj, unde am ajuns pe la 11 seara.
Mai bine...sa nu ma vada Amedeu...
Nu mai stau la Onix...stau intr-o garsoniera draguta inchiriata in regim hotelier undeva la iesire spre Turda...la deal...
Totul e ca acasa...doar ca nu e mic dejun.. Are cafea, zahar, dar sa ti-o faci singur.
Mai bine...o fac la ibric asa cum imi place mie...

Imi fac niste treburi de "berou"...nu ma vad cu nimeni azi...
Afara e un soare mortal...se vad dealuri impadurite...e fain aici la Cluj...poate ies mai incolo...daca si gasesc loc de parcare in centru...si mai bine...

Un comentariu: