luni, 12 aprilie 2010

Ziua 23 Pindica din nou


Peste week end am zacut. De lene, de raceala, de apatie...si iar de lene.

Lu' mi-a zis ca nu-i mai place ce scriu in ultima vreme, de parca as putea fi la fel in fiecare zi. Cica am fost prea vulgar in descrierea povestilor doctoritei navetiste. Pai daca asa mi-a zis...cum sa scriu altfel...de fapt Electra mi-a zis mult mai multe, dar n-am amintit...oricum totul era mirobolant..imi depasea cu mult umila mea imaginatie.

Pindica a trecut sambata dupa amiaza sa spele niste rufe. A sunat intai. Sa nu ma prinda iar in halatul rosu cel sexy. Hmmm...cred ca ma place prea mult in halat...si abia de-mi rezista...he, he, he.
Era tunsa altfel, cea mai faina coafura de cand o stiu.
" Nu te mai duci la Lili?". Lili fiind coafeza de secole.
"Ba da, de ce?" n-am continuat...intram prea mult in detalii si trebuia sa-i laud parul.
A falfait un IPhone prin fatza mea..."Uite ce am primit de la serviciu!!"...Ok...nu stiam ce sa zic...Ea chiar se bucura... Ii spun: " Eu ce trebuie sa fac, sa te felicit? Sau ce?". "Aaaa...nu..."
" Daca jucaria asta te aduce iar acasa, iti promit ca dorm cu ea sub perna"...mormai eu fara chef.
N-a comentat...S-a invartit prin casa vioi...cand la cosul de rufe, cand la masina, cand la calculator...sa vada ce are descarcat de pe Torente.
Zice: " Ce costum iti iei la nunta?"...ha..ce intrebare...ce naiba o intereseaza?
" De ce? Vii cu mine?", "Nuuuuuuuuuu...ti-am zis Pindic, eu sunt istorie..."
"Aha, zic, pai atunci ce te preocupa?"..."Ohhh...asa de conversatie"....
Mda...m-a indispus.
Mi-a aratat ce frumoasa e, ce super coafata e, ce IPhone nou are, ce bine miroase, ce bine se misca...Normal, m-a indispus.

Imi reaminti ca saptamana viitoare isi ia masina de spalat rufe si ca nu ma mai deranjeaza.
Apoi isi baga nasul in frigider...
" Auzi...tu n-ai de mancare?"..."N-am nevoie...azi iau cina la nunta...o sa-mi fac plinul"
Dupa inspectia de rigoare...isi puse niste apa tonica in pahar...
Nu-i venea sa plece...Sau asteapta sa se termine programul de la masina. Da, asta facea. Si-a pus bikineii, niste sforicici miiiiiiiiiiiiiici....
"Mai dureaza 30 de minute...nu mai am chiloti. Restul pun dupa aia si poate esti tu amabil se le pui la uscat. Nu mai pot sta. Trebuie sa ies in oras"
Da, normal...sunt amabil... Invartea cutitul in rana cu maxima dexteritate.
M-am abtinut cu greu...s-o intreb, unde iese, cu cine, etc. Se astepta la intrebare...Nu i-am dat satisfactia unui raspuns impertinent.

A iesit la fel de triumfator ca prima data, cu bikineii inca umezi intr-o mana si in cealalta cu Iphone-ul cel grozav. Very funny...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu