miercuri, 21 aprilie 2010

Ziua 33 Drumul spre Arad - Subaru Impreza si Titi "Zdreanta"


Am parasit bisericuta cu aer proaspat in piept. Nu m-am rugat, doar am respirat si am ascultat tacerea locatarilor din cimitir.

Aveam nevoie de ceva "Red Bull" ca prea eram relaxat. Am oprit la Petromu' din Gurasada si am cautat Bon Jovi in torpedou...

Asa...daaa...drumu' curge mai bine...


si



si tot asa...tot CD-ul...

La Savarsin unde are conac Regele a picurat nitel...un esec al ploii insa...soarele aparu iar maiestuos...

Am stat cuminte in spate la cateva tir-uri. Hopaaa...din spate apare in oglinda retrovizoare un Subaru Impreza rosu...Hait...Se lipi de bara mea din spate.
Ma gandii ca e un WRX, pentru care am un respect deosebit...si-i facui loc sfios sa ma depaseasca.
La volan un pricolici cu mustata si cioc, in dreapta o diva blonda cu privire pierduta. Am simtit-o cand se uita la mine cu superioritate sictirita la depasire.

Buun... iesim din Savarsin...pricoliciul cu cioc...loc de depasire... pricoliciul lipit de camion ia stanga brusc si intra in depasire...era loc...eu dupa el....
Bon Jovi jubila in masina mea iar eu dau un oftat prelung, ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.... Ma gandeam ca Subaru cel rosu o sa tasneasca si o sa raman cu fumul in nari... Cand colo, depasi ca o basina de Logan...greu...de nu aveam loc de el. Wow...ce se intampla?...Ori pricoliciu' nu stie sa mearga ori Subaru asta e facatura. L-am depasit usor...si am disparut dupa 3 camioane in fatza. Cu mare greutate, cioc m-a prins...m-a depasit iar intr-un sat unde mergeam doar cu 70...iar aceeasi poveste...abia se taraie, iar il depasesc...si iar ma duc...
Ce se intampla mai? E Subaru...am intrat acum pe net...si am vazut adevarul. Subaru face si Impreza diesel...o rusine...si mai mult au model de 1.5 l cu doar 105 CP. Un fel de Laguna low cost. Offff...viata mea...d-aia n-aveam loc de el pe sosea. Cum naiba sa-ti iei Impreza ca minciuna de viata. Ori era masina blondei si conducea Cioc, ori Cioc nu stia...dar ce sa nu stii?...daca calci animalu' ala, dispare in cateva secunde... Nuuu...Impreza rosie de fapt era o Fabia rosie cu caroserie de Subaru. Rusineeeeeeeeeeeeee...
Cioc m-a depasit inainte de Arad, pe linie continua in sat, cu fantastica viteza de 80 la ora. La viteza asta se simtea bine...Mda... Fabia de fapt sau in fine Logan parat.

Il sun pe Titi sa-mi zica unde are sediul. Titi zice..." Bai fratele meu, ce sediu?, vin-o la Mac in centru.". Isi daduse voie sa ma ma tutuiasca...mda...asta e...nu ma deranjeaza. Ii ziceam si eu Titi atunci...ma scremeam sa nu-mi scape Zdreata cumva.
Parchez civilizat undeva, platesc parcarea la automat, ca asa e in vest, nu ca in capitala, si-l astept.
Intru intr-o librarie de langa Mac...ma uit acolo...era sa cumpar o carte de Martin Amis...44,99... am renuntat.
Am iesit afara sa fumez. Apare Titi, intr-un X6 bleu...o frumusete.Parcheaza evident pe loc de handicapati, ceea ce aveam sa vad, era legal pentru el. Tricou mulat pe burta, tatuaj pe mana stanga...ghiul si bratari pe maini. Aha...asta e parteneru'.

Intraram intr-o cafenea de fitze, gen Dorobanti...cu pipitze si golani. Lumea il saluta cu respect. Da, Titi e nume aici.
Stam povestim...una alta...facem dregem. Nu ma iau dupa aparente, dar bratarile si tatuajele imi scazura din apetit.
Ce faci, fratele meu azi?...Hai ca te duc la un club marfa, nou...gagici gramada...
M-am scuzat...Tre' sa ajung la Oradea...am scapat.
Eram obosit. La Oradea trebuie sa fiu maine la 10. Pot ramane aici. M-am dus la hotel Central ca era mai aproape. 66 euro camera cu mic dejun. Mda...cam scump...dar eram asa epuizat...ca n-aveam chef sa mai caut.
Acum sunt la cina...singur...fara Titi. Am mancat niste ciorba bihoreana, sa cred ca-s la Oradea si niste rata cu varza buuuuuuuuuuuna.
Mai beau doua beri si ma culc...dimineata ma duc la alt zoo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu